1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دوست دارم...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

خیلی وقته دلم می خواد بگم دوست دارم... بگم دوست دارم... از تو چشمای من بخون که من تورو دارم... فقط تو رو دارم... بی تو کم میارم... نیبنم غم و اشک تو چشمات... نبینم داره می لرزه دستات... نبینم ترسو توی نفسهات... ببین دوست دارم.... منم مثله تو با خودم تنهام... منم خستم از تموم دنیام... منم سخت می گذره همه شبهام.... ببین دوست دارم... دوست دارم وقتی که چشماتو می بندی... با من به دردای این دنیا می خندی... آروم می شم بگی از غمات دل کندی... بیا به هم بگیم دوست دارم... دوست دارم من اون چشمای قشنگتو... دارم واست می خونم این آهنگتو... هر چی می خوای بگو از دل تنگتو... بیا به هم بگیم دوست دارم... آره دوست دارم...

 

دانلود آهنگ دوست دارم از بابک جهانبخش

.

.

.

.

.

سعید جونممممممممممممممممم....

دوست دارم خیلی!

حالا واویلا لیلی! من دوست دارم خیلی !

من لیلی تو مجنون....تو شادی من دلخون !

خخخخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

مرضیه بازدار
ساعت22:03---14 ارديبهشت 1394
آره دقیقا منظورم همونه

mozhdeh
ساعت19:04---6 آذر 1393
سلام خدا وکییلی خیلی خوب به این خانم مرضیه جواب دادین اتفاقا ارزش دوست داشتنو داره خوب هم داره بعضی ها نمیدونم سلیقه ندارن لیاقت ندارن کسی مثل سعید رو دوست داشته باشن!!!
پاسخ: عاااااا ! اینارو باش! خخخخخ عمو اشتباه گرفتین!!! والا بوخودا!


مرضیه بازدار
ساعت21:06---3 مهر 1393
سلام مرضیه خانم واقعا الان خیلی شوکهدشدم من سعیدو خیلی دوست دارم البته نمیدونم منظور شما سعیده معروف یانه اما من سعی معروف رو دوست دارم و واقعا اشقش به من فشار زیادی رو اورده بود اسمم هم مرضیست الان واقعا دیگه خسته شده بودم میخواستم سرچ کنم سعید عشق مرضیه و دیدم وب شمااومد وقتی خوندمش کاملاشبیه وضعیت شمابود من کاملا وضعیتم مثل شماست حاضرم قسم بخورم ولی همه چیمون مثل همه به جز یه چیز اینکه سنامون خیلی اختلاف دارن ولی باااااور کن من دقیقا همین جوریم تمام دوستام هم این رو میدونن هرروز اگه براش گریه نکنم خوابم نمیبره بعضی وقتا تجسمش میکنم‌وباش حرف میزنم اما به خاطر سنم باید ازهمه قایمش کنم چون اصلا خوب نیست تو این سن این حرفا ولی قد دنیا وسش دارم
پاسخ: عجب! یه آدرسی ایدی چیزی از خودتون بدید ببینم کی هستید؟ سعید معروف دیگه کیه؟ والا من یه سعید معروف میشناسم اونم والیبالیسته....نکنه شما عاشق اونی؟؟


مرضیه
ساعت19:13---31 خرداد 1393
خخخخخخخخخ هنوز ب عشقت نرسیدی عایا؟خخخخ

تو ک گوش نمیکنی ب حرف من ولی من میگم این سعیدی ک تو دوسش داری اصلن ازش دوس داشتنو نداره

میدونی شرایط منم ی جورایی مث توئه چون منم ی روز.........اصن بیخیال ارزش گفتنشو ندااااااااااااااااره
پاسخ: دوست عزیز ، شما سعید رو میشناسی که اینجوری راجبش قضاوت میکنی؟ همه که مثل هم نیستن ، برای منم مهم نیست اون منو بخواد یا نه ، مهم اینه که خودم عاشقشم ، این خاصیت عشقه ، تو که از عشق چیزی نمیدونی وضعیتت خودت رو با من مقایسه نکن خواهشن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 آذر 1392برچسب:,ساعت 17:20 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت